Herkes bir zamanlar çocuktu. Her çocuk da bir zaman sonra hatırlayacak bir anı ister

11 Ağustos 2011 Perşembe

YIL SONU SERGİLERİ

Öğretmen ve öğrencininin ceyizi olarak gördügüm bu etkinlikleri sergiliyorum .Sayının çoklugu nedeni ile yapılış aşamalarını yazmadım .Hoşunuza giden anlayamadığınız etkinligi çekinmeden sorabilirsiniz.

Faaliyetleri elimde olan artık malzemelerin geri dönüşümünü saglayarak oluşturdum.Önce malzemeleri yapılış aşamalarını göstererek kendime ve çocuklara birer örnek yaptım .Etkinlik boyunca rehberlikte bulundum .Çocukları renk seçimlerinde hep özgür bıraktım.Aşşagıdaki resimler  özenle hazırlanan sene sonu sergi çalışmalarıdır




































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇOCUKKEN

GÜZEL HİKAYELER

Bir Zamanlar Çocukken: Unutamadığımız Çocukluk Hatıralarımızı Paylaşalım

İzleyiciler

About this blog